2011. december 26., hétfő

2011. Karácsony - Christmas 2011


A dobozaink elkezdtek csökkenni, ami nagy örömmel és sok munkával járt... :-)
Karácsonyra még nagyon kevés dekorációt tudtam kitalálni és megvalósítani, mert sokáig dolgoztam (ha jól emlékszem, 23.-ig). De azért elkészült életem első klasszikus koszorúja és egy kis mézeskalács mécsestartóra is maradt még idő:


A koszorú egyszerű mohaalapra készült. Egyik oldalán csokoládébarna szalagot tekertem körbe egy darabon.  Mellé pedig szárított narancsokat tűztem sima gombostűvel és csillagánizst és fahéjat ragasztottam-kötöztem rájuk.

A koszorú másik oldalára jöhettek a gyertyák, a megfelelő alapra. A képeken már a második gyertya-garnitúra látszik, egyet végigégettünk az Adventi időben.

Egy dologra kellett figyelni: mivel a koszorú alapja mohás volt, érdemes volt azt pár naponta kicsit bespriccelni vízzel. Ettől a narancsok is új életre keltek, isteni fűszeres narancs-illat lengte be a nappalit.

A mézeskalács házat előre vásárolható dr.Oetker csomaggal vettem. A sablonokat elraktam, így máskor a saját receptemmel újra elkészíthető lesz.

A házikónak eredetileg teteje is volt, de sajnos a száradáskor nem tudtam a mézeskalács mellett lenni és úgy elpöndörödött, hogy azt már nem lehetett használni.
Sebaj, így szebben árasztotta magából a fényt, szóval összességében jobb lett a végeredmény - és hát Jézus is nyitott istállóban született... :-)


Still having a lot of  boxes from moving, I made only a classic Advent wreath of moss (this was my first classic Advent wreath actuallya little gingerbread house with christmas trees as teelight holder.
The wreath was decorated it with choco-brown ribbon, dried orange slices plus cinnamon & anise.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése